MUTIARA KATA:

"Jangan memandang ke bawah (untuk mengetahui kekuatan tanah yang dipijak) sebelum memulakan langkah. Hanya mereka yang menetapkan pandangan mereka ke arah horizon yang jauh dihadapan sahaja yang akan menemui jalan sebenar"

You follow me..I follow u back... ADIL KAN!!!!

Translate

Terdapat ralat dalam alat ini

Selasa, 31 Januari 2012

Badminton Again!!!!!!

Dah lme x main badminton n hari ini aq start blik maen dgn mmber aku....kelakar siot... konon2 nk buat cam CHONG WEI .... last2 cm jadi cm itik terbang lak... ape2 okeylah dari duk tperak jer...
tkeluar juga peluh wlpun x sampai sekilo pun...

Khamis, 12 Januari 2012

Serabut!!!!!!!!!

Serabut perut,limpa,jantung,hati,kepala n otak bile fikir sal nak kne cri tmpat pratikal ni.....
Minta2 ar dpt kat ganu...nak duk dgn ma n abah kat kg... :(

JOIN KITA OKEY




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...