MUTIARA KATA:

"Jangan memandang ke bawah (untuk mengetahui kekuatan tanah yang dipijak) sebelum memulakan langkah. Hanya mereka yang menetapkan pandangan mereka ke arah horizon yang jauh dihadapan sahaja yang akan menemui jalan sebenar"

You follow me..I follow u back... ADIL KAN!!!!

Translate

Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 28 Mac 2012

Alhamdulillah... syukur sgt2

hari ini aku tulis blog dgn hati yg tenang skali.  aku rasa batu besar yg hmpat aku selama ini telah diangkat dan di buang jauh2... harap2 jauhlah batu tu pergi dlm hdup aku..hehehhe ....ari ni dua mslaah tleh selesai dn masalah plng bsar ialah berkaitn dgn MONEY.... ALHAMDULILLAH... selesai sudah... thanks bro sb tolong kli ni... mslh kedua pula psl life aku ar.. .x mo cite kat cini... pribadi punye... hehehhe... kantoi nanti.... ape2 pun aku harp hdup aku sntiasa happy mcm aku rase bile tidur bawah ketiak mak aku... bile aku dpt b'bual dgn abah aku dan bile aku dpt jumpe  7 kakak aku dan 3 adik aku...... sayng kamo yg mgenali diri aku...(tibe2 indu nak duduk balik dlm prut mak aku) hehehhe.....

" truskan hidup kerana p'perangan msih blum b'akhir"
"Go baby!!!!!!!!!! "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JOIN KITA OKEY




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...